Silmek İstediğinize Eminmisiniz ?

Eminseniz Lütfen Evet'e Basın.

Web Atölyesi

Mevcut müşterileriniz ile nasıl daha yüksek karlılık elde edebilirsiniz?

Web Atölyesi olarak Muş bölgesine ,alanında başarılı kadromuz ile destek sağlamaktayız. İhtiyacınızı belirleyin sizlere yardımcı olalım.

Doğru müşteriye, doğru pazarlama stratejisi ile ulaşabilmek için müşterilerin alışveriş alışkanlıklarını bilmek şirketlerin işini büyük ölçüde kolaylaştırıyor. Bunun getirisi olarak satış gelirlerinde belirgin artışlar gözlemlenebiliyor. Ayrıca doğru strateji, daha çok sayıda sadık müşteri elde etmek ve potansiyel müşteri kitlesi analizini daha rahat yapabilmek için gerekli verileri daha kolay elde etmenize yardımcı olabiliyor.

Şirketlerin odaklandığı noktalar genellikle yeni müşterilere ulaşmak, daha geniş kitlelere hitap etmek ve daha fazla satış için yeni stratejiler üretmek olabiliyor. Ancak daha önce E-ticaret sitenizden alışveriş yapmış olan müşterileri ihmal etmek, çoğu zaman aktif müşteri kaybetmenize bile yol açabilir. Mevcut müşterilerin ilgisini taze tutmak ve tekrar alışveriş yapmasını sağlamak için bilinmesi gereken iki önemli püf noktası bulunuyor. Bu kritik detayları bilmek bulunduğunuz pazarda ön plana çıkmanızda fayda sağlayabilir. İşte mevcut müşterilerinizle daha yüksek kar elde etmenizi sağlayacak taktikler…

Satın alma sürecinin doğru yönetilmesi

Gerek yeni müşterilere gerekse mevcut müşterilere odaklanılsın, doğru analizler yapıp doğru adımlar atabilmek için müşterilerin satın alma sürecine giden yolda hangi aşamalardan geçtiğini bilmekte fayda var. Müşterilerin satın alma hikayesinin temel yapı taşlarınını ise şu şekilde sıralayabiliriz:

1) Fark etme aşaması: İlk keşif yapılan süreç

2) Bilgi edinme aşaması: Araştırmaların başladığı nokta

3) Düşünme aşaması: Ürün veya hizmetin değerlendirmesi

4) Seçim aşaması: Son karar

5) Ödeme aşaması: Ödeme seçeneklerinin değerlendirilmesi

6) Değerlendirme: Satın alınan ürün veya hizmetin denenerek fikir sahibi olunması

7) Savunma aşaması: Negatif veya pozitif geri bildirimde bulunulan nokta

Bu aşamaları iyi bilmek, tüm adımlarda müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı ve müşterilerin olumlu geri bildirimler yapmasına katkıda bulunabilir. Olumlu müşteri geri bildirimlerinin yer alacağı yorumlar, diğer kullanıcılar tarafından da görüntülenebildiği durumda satışlarınızda gözle görülür bir fark görebilirsiniz. Müşterilerinize karşı her zaman dürüst olmanız, şirket imajınızın kalitesini artırabilir. Bu nedenle alışverişten memnun ayrılan kullanıcı, ihtiyaç duyduğu anda tekrar alışveriş için sizi tercih edebilir ve daha da güzeli yakın çevresine markanızı tavsiye edebilir.

E-posta yoluyla müşteri yönetimi

E-ticaret sitenizden ürün veya hizmet alan müşterilerinizin e-posta adreslerini edinmek, satış sonrası müşteri izlenimlerini öğrenmek açısından faydalı olabilir. Müşterilerin ürün hakkındaki yorumlarını öğrenmeniz E-ticaret sitenizde iyileştirmeler yapmanızın önünü de açabilir.

Mevcut müşteriler, sadık müşteri olabilme yolunda E-ticaret sitelerinin aksiyonlarına göre karar veriyor. Bu nedenle satın alma sonrasında da müşteri memnuniyetini devam ettirmenizde yarar var. Örneğin kullanıcılarınıza alışveriş sonrasında göndereceğiniz bir teşekkür e-postası sempati kazanmanıza yol açabilir. Ayrıca daha önce satın alınan ürünleri analiz ederek yapacağınız kişiye özel promosyon ve fırsatları e-posta kanalıyla paylaşabilirsiniz. Bunun yanı sıra hedef kitlenizden daha önceki deneyimlerini sizlerle paylaşmalarını isteyebilir ve müşterinin ilgisini taze tutmayı deneyebilirsiniz. Ara ara yapacağınız anketler ile E-ticaret sitenizin trafiğini de artırabilirsiniz.

Alışveriş yapan kullanıcılar hakkında bilgi edinmenizi ve buna uygun hareket planı çizmenizi kolaylaştıran E-ticaret mağazanız, kar oranlarınızı artırmanızda da oldukça etkili olabiliyor. Eğer henüz işinizi E-ticarete taşımadıysanız, Web Atölyesi size bu konuda danışmanlık etmeye hazır. Hemen bir ücretsiz demo hesabı oluşturun ve Web Atölyesi ayrıcalıklar dünyasına adım atın.

e-ticaret ideasoft e-ticaret paketleri e-posta e-posta yönetimi ürün satış aşamaları satın alma hizmet demo e-ticaret danışma müşteri alışveriş müşteri analizi satış stratejisi kullanıcı müşteri yönetimi
bölgesi ziyaretçilerimiz, Web Atölyesi'nin mutlu müşterileri arasına katılmak için +90(532) 200 9852 veya info@webatolyesi.com.tr ile bize ulaşın, ihtiyacınıza uygun Kurumsal web sitesi, E-ticaret, E-tahsilat veya Crm çözümünü size sunalım

Bize Yazın

Merkez Ofis

Ziya Gökalp, Mall of İstanbul The Office Plaza, Kat 17 34490 Başakşehir/İstanbul